FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hostgator är outstanding. Bra prestanda och fantastisk support som är tillgänglig per chat 24 timmar om dygnet och 365 dagar om året. Har aldrig haft ett problem som tagit mer än tio minuter att lösa via deras chatsupport.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Stämmer det att man har obegränsat diskutrymme hos dom? Jag menar, fyller du upp 1,5 TB så måste du väl få börja betala för det? Eller har jag missat något finstilt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag misstänker att de har något likande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Edit: Nu har jag varit i kontakt med både Hostagator och cirtexhosting och båda rekommendera en Dedikerad Server eller en VPS till oss. Senast redigerad av Kim247 den 2011-10-09 klockan 09:47 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har nyligen migrerat till dreamhost.com
Dundernöjd! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det känns väldigt märkligt när man läser på webbhotell i USA "unlimited disc space".
Menar det, att man kan väl inte ha obegränsat med diskutrymme, upp mot 10 TB och endast betala kanske 800-900:-/år? I så fall, om det stämmer, så är det underbart.. Då kan man fråga sig, varför erbjuder inte de svenska webbhotellen obegränsat med diskutrymme för kanske 2000-2500:-/år? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Att kan det inte stå lite finstilt längst ner "lagrar du mer än 3 TB så får du börja betala ex: 400 kronor i månaden". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tänkte snarare på CPU och eventuella andra gränsvärden som kan finnas. Diskutrymme är sällan relevant numera.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Därför att det finns ingenting som är unlimited.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|