FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
bögen.se
utmärkt val för att starta en homosexuell community samt köpguide. budgivning startar på 1000kr Företagfakta.se Kan användas för att göra för en sida med databas över företags information som exempel kredit upplysning och bedömning. budgivning startar på 500kr leverantör.nu Perfekta namnet för en sida som har lista över återförsäljare/detaljister. budgivning startar på 1500kr Kävlingebor.se och kävlinge.nu Perfekt för en stadsportal/cityguide/tidning. Observera att Kävlinge är en stad med konstant hög tillväxt. budgivning startar på 500kr limhamnsmäklare.se och malmöhusmäklarna.se För dig som vill ha en mäklarportal. budgivning startar på 250kr Domänerna är äldre än 6månader och dessa finns parkerade på binero.se. Jag säljer dessa domäner som privatperson till högstbjudande. Överlåtelse avgift betalas av köparen. Senast redigerad av Leandro den 2011-11-20 klockan 20:37 Anledning: Prissänkning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
För .nu-domänerna, är flyttkostnaden på ca 2000kr inräknad i priset?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag ville ha ett förtydligande innan jag tog en funderare. Men jag kom fram till att jag inte var intresserad utav någon utav domänerna.
Tack för förtydligandet dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har gjort en 50% prissäkning nu!
Annars ser gärna fram emot samarbets partner för bögen.se och leverantör.nu |