FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon här på forumet som arbetar i webbpubliceringssystemet SiteVision och har erfarenhet av tilläggsmodulerna?
Nyfiken på vad ni tycker i så fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
På daglig basis. Bygger även egna tilläggsmoduler.
Beror väl helt på vilka moduler du syftar på... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
*bump*
Jag återanvänder Webberiarens tråd och frågar om det finns några webmasters som har erfarenhet av Sitevision anno 2007? Funkar det bra, smidigt eller är det krångligt? Vet ni någon snygg sajt som är byggd med Sitevision förrutom alla kommuner mm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det finns någon duktig Sitevisionanvändare på forumet så tar jag gärna emot tips om fördelar etc. Kostnaden för produkten är ju rätt häftig så jag tyckte mig behöva lite argument för den (har kunder som använder den idag och några som undrar)... Eller emot den...?
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror uppenbarligen på vilka moduler som skall användas, men allt från ca tusenlappen i månaden och uppåt...
Alltså inte helt gratis, men ett riktigt fint verktyg vad jag kunnat se...
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bumpar tråden igen, kanske har det kommit till några användare av Sitevision här på WN. Har ni några erfarenheter av verktyget och deras konsulter som bygger i det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
jo jag har testat det en del, helt okej att arbeta i. Det har en logisk struktur och bra moduler inkluderade (i värstingversionen). Även möjligheten att själv sakapa en typ av upprepningsmallar och olika presentationer direkt i systemet är på plussidan. Har dock inte utvecklat några egna moduler.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad får dig att vilja använda dig utav SiteVision?
kör EPI eller AddCMS för att uppdatera innehållet snabbt och enkelt. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|