FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan, jag har nyligen varit med i en tävling på 99design, där lite fler än 1000 bidrag skickades in av flera duktiga designers.
Jag blev dock inte vinnaren (Bidrog med designen så sent att jag inte äns hann få någon feedback på designen. :/ ) Men bara för att tävlingsskaparen inte ville ge 25 tusen kronor för min design, så betyder inte det att det inte finns någon här på wn som ev är intresserad av designen.. ![]() Allt på sidan är gjort av mig utom logotypen, och måste därför tas bort vid försäljning. (Kommer bara ta bort logotypen innan jag skickar filen..) Det är endast en PSD som är till salu alltså.. Jag säljer som privatperson och priset är 299kr, fast pris. Fört till kvarn! URL: http://jonssondesign.se/maximum-contest-pic.jpg Frågor? Skicka pm eller skriv i tråden.. Mvh Fredrik Jonsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ajaa, verkar inte som om någon är speciellt intresserad av denna design, iaf inte att behöva lägga ner pengar på den. Kanske finns det ändå någon som vill göra något av designen?
Jag skänker numera bort designen till den person som hör av sig först! Mvh Fredrik Jonsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sådär. Borta!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fredrik,
Tummen upp för en generös gärning. Visst var den värd en slant, den är proffsigt stilren och smakfull.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tack!
Designen var som sagt till en tävling, så jag hade inga planer för designen, så varför inte bara ge bort designen, när intresset för att betala för designen ändå var så liten. Även fall jag hade velat ha en slant för jobbet, så känner jag mig mer nöjd om jag kan göra en medmänniska lycklig än att jag sitter och trycker på en design som jag ändå inte ska använda.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag gillar ditt stuk på designen.. |
||