FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Supermoderator
|
allstars,
Tack för feedback! Jo, den oranga färgen är väl det som är "likt", men det är inte ett medvetet val. De andra loggorna (för våra webbsajter) är tex gula, blåa, röda, beige-gröna, svarta och gröna. Och i övrigt (webbplats och övrigt) är det nog ganska olikt Ving, som förvisso har en väldans stilig sida. Målgruppen är svenskar och "andra". Vi annonserar visserligen i Expressen Res men även icke-svenska medier. Hur som helst förstår jag vad du menar. Det vore rimligt om den svenskspråkiga versionen låg på svensk server. Även bilder och grafik borde jag kunna pressa ner lite i storlek.
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Missade hotellbokningen,
"Hotellbokarna" (dvs de som administrerar hotellbokningen) sitter i samma byggnad som oss (nåja, de äger den) men är ett mångdubbelt större företag. De är uppriktigt duktiga på sin sak. Ev kommer vi översätta allt till svenska tillsammans inom en snar framtid.
![]() |
Svara |
|
|