FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nedan domäner har aktiverats som pre-drop auktioner på MissDomain, med 10 Euro som startbud. Går även att köpa direkt här via WN om man PM:ar. Köp-nu är 250 SEK/domän. Köp-nu förutsätter att bud ej lagts av någon på MissDomain. Moms tillkommer, F-skatt finns.
Tyvärr gick det inte att ta bort pre-drop auktioner utan bud hos MissDomain, så jag hänvisar hela säljprocessen dit, dvs inga fler köp-nu bud i denna tråd. Dock går det bra att kontakta mig angående ej köpta domäner efter Missdomain auktionen. Angående lagda köp-nu bud så har jag bett MissDomain göra ett undantag och radera dessa tre domäner skyddsglasogon(dot)se skyddsvästar(dot)se Såld skydssko(dot)se skärmtak(dot)se sommarjackor(dot)se spiskapa(dot)se spjalsang(dot)se spjalsangar(dot)se teakmöbler(dot)se träningsbänk(dot)se vandringskangor(dot)se varjacka(dot)se yogakläder(dot)se Bud lagt på MissDomain sjalvgaendegrasklippare(dot)se lappglans(dot)se Såld benvarmare(dot)se billigavaskor(dot)se Såld bordsgrill(dot)se cocktailklanning(dot)se crossklader(dot)se designademobler(dot)se exklusivamobler(dot)se fotpall(dot)se gardinstänger(dot)se hacksax(dot)se hörnskåp(dot)se knaskydd(dot)se Bud lagt på MissDomain barnfatolj(dot)se Senast redigerad av mindphaser den 2011-08-21 klockan 13:33 Anledning: Uppdaterat beskrivning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
knaskydd(dot)se har bud på 10 Euro nu.
Tillägger att i själva auktionen motsvarar 10 Euro 100 SEK vid själva affären, för att förenkla det hela. Dvs vi kör en växelkurs på 1 Euro = 10 SEK. Tror de flesta gör så? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
billigavaskor(dot)se är såld till köp-nu pris.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
lappglans(dot).se såld för köp-nu 250 SEK.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
yogakläder(dot)se har bud på MissDomain.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
knaskydd(dot)se har bud på 15 Euro nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
köper skyddsvästar(dot)se till köpnu pris
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
2 h kvar på dessa auktioner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
MissDomain auktioner avslutade - resterande domäner säljes för köp-nu pris.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|