FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
BR Leksaker webshop
Hej allesammans! För er som missat det så har vi BR Leksaker i vårt sortiment. Först idag så kom lite textlänkar på kampanjen så nu får man lite mer verktyg att leka. Ersättningen ligger på 8.37 % av ordervärdet. Som alltid så kan man diskutera ersättningen med mig då "rätt "källor som ger volym kan se fram emot mer än standard. Se till att ha en bra helg allesammans och så håller vi tummarna för ett mirakel ikväll för Z & Company |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag är lite nyfiken på vad ni brukar få för resultat när ni arrangerar tävlingar. Är det många extra affar som försöker delta eller blir genomslaget ungefär detsamma som annars. I de flesta fall är ju vinsterna endast en bråkdel av den commission som man drar in så det ökar ju inte motiveringen dramatiskt direkt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Överlag är tävlingar givande för samtliga parter förutsatt att det är en "vettig" kampanj
1) Man når affar som tidigare ej uppmärksammat programmet. 2) Annonsören får en boost i försäljningen 3) Vem säger nej till att få en schysst bonusgåva ( = |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
2 CPC-kampanjer live
e-on (Grundersättning 1.50 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor) Nokia - promo för Lumia modellerna (Grundersättning 2 SEK/ 3 SEK för VIP-publicister dvs för er med större och kvalitativa källor) Observera att endast bannermaterial finns tillgängligt och inga textlänkar då vi ej fått det av annonsörerna. Intresserad? Ansök att bli affe här |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Där du skriver större källor hur stora snackar vi om då? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon med Swedbank konto som vet hur man ska skriva in det?
Clearingnummer och Kontonummer.... Har testat lite olika men tydligen är det fel, har aldrig haft problem med detta innan. Har skrivit till support ett bra tag men får inte ordning på det så tänkte ja frågar här för någon borde väl ha Swedbank konto tycker man.. Stötte på detta inlägget.. http://metrobloggen.se/carmens/betal...ran_euroadsse/ Hoppas inte det stämmer?!? Ha det bra! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Gyllenflykt
Bra fråga! Ett riktmärke är runt 300-400 klick om dagen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tråkigt att du ska sluta Bruno!
Tack för denna tiden och lycka till i fortsättningen med dina nya projekt. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Har ett konto hos er som jag inte har loggat in på mer än ett år sedan, och nu när jag testar att logga in så funkar det inte. Raderas kontot från systemet efter ett x antal månader eller vad är felet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Nej då, ert konto lever i allra högsta grad. Jag maila för säkerhets skull iväg ett mail kring hur du återställer lösenordet. Fortsatt trevlig dag och är det något mer du undrar över så maila till Andreas ([email protected]) som är den nya Publisher Managern. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|