FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Stolt över att meddela att mobiloperatören 3 nu är annonsör hos oss
Kort info: Köp den senaste telefonen från Apple – Iphone 5 med mobiloperatören Tre. Pris från 328 kr i månaden. GodaAvtal skänker upp till 500 kr till den välgörenhetsorganisation tecknaren väljer & det kostar inte något extra! Ersättningar beror på vilket typ av abonnemang som man väljer - Se URL - http://godaavtal.se/kampanj?k=tre_ip...hone5_textlink Förlängning 60,00 Tre Pott 499 150,00 Tre Surf Max 120,00 Tre Trygg 150,00 Tre Trygg Total 240,00 Ersättning utbetalas för korrekt genomförda och kreditvärdiga ordrar! Fina nyheter såhär innan helgen! Ha en bra helg alllesammans Mvh, Bruno Berlafa Publisher Manager EuroAds Sweden AB Kungsgatan 33, 6 tr. 111 56 Stockholm Direct: + 46 733 – 839 238 Tel: + 46 8 410 239 59 Email: [email protected] Skype: bb.euroads Sweden: www.euroads.se International: www.euroads.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bruno, se mail! Snabbt svar tack!
Mvh Chatroulette Sweden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej X
Mailade dig imorse (se spam) ifall det ej kom fram. Du har fått en förklaring till åtgärden från min sida. Mvh, Bruno |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nya kampanjer för den här veckan
Boxerfy- 3 st Björn Borg boxers + 1 par Frank Dandy-strumpor för endast 299 kr Pris per lead: 100 kr AIG försäkring CPO - Alla försäkringsaffilaites - Ansök idag! Pris per lead: 240 kr Kondomvaruhuset 25 % CPO Och slutligen har vi även fått in Tre - HTC ONE Silver i samarbete med Goda avtal. Kort info: Köp årets telefon från HTC– vinnaren från Mobile World Congress 2013 – HTC Silver Abonnemang från mobiloperatören Tre. Pris från 328 kr i månaden och GodaAvtal skänker upp till 500 kr till den välgörenhetsorganisation tecknaren väljer & det kostar inte något extra! GodaAvtal bjuder också på anslutningsavgiften – á 250 kr. Groups Lead Förlängning 60,00 Tre Pott 499 150,00 Tre Surf Max 120,00 Tre Trygg 150,00 Tre Trygg Total 240,00 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Höjd ersättning på Boxerfy
Boxerfy- 3 st Björn Borg boxers + 1 par Frank Dandy-strumpor för endast 299 kr Pris per lead: Nu ger vi er 120 kr per lead. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Bruno, varför har du inte svarat på mitt mail om varför ni 0:at oss på februari & mars?
Ni bör ju göra det max från den dagen ni mailade oss och uppmande oss ta bort annonsen (vilket hamnade i SPAM (gmail)...och vi inte såg det. Annars vill jag se dokumentation på att ni inte själva behåller några pengar från i detta fall FlirtFair. (som klagade på att deras annons fanns på chatroulette.se....humor, då deras egna annonser är rena porrannonserna) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
"Your partner account with EuroAds has been closed due to an abuse of our campaigns."
detta fick vi den 15:e mars. (som inte hamnade i SPAM) visa gärna bevis på att vi fick information den 1:a februari. Tjuvar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
inget svar här och inget svar via mail.....kk på gång?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej M..
Ledsen för sent svar, har vart bortrest samt även inväntat svar från annonsören. Adda mig på Skype (bb.euroads) alternativt ring mig på 0733 839 238 så ska jag förklara situationen närmare. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|