FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon mer som brukar surfa in på Facebook via Googles webbläsare Chrome och får upp ett meddelande att antingen läsa in Facebook igen eller ändra vissa saker (som jag ej kommer ihåg vad det var för saker)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Däremot var det väldigt segt mellan 14.00-15.00 för mig. Min webbläsare (Google Chrome) stod och tugga bara hela tiden. Nu verkar det flyta på igen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ser att Facebook även krånglar i Internet Explorer ... fick upp "webbsidan kan inte visas" ett x antal gånger innan jag lyckades komma in.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jupp, även för mig krånglar det och har krånglat sedan igår kväll. Blev till och med av med ett meddelande när det inträffade och då använder jag Internet Explorer 9 så verkar vara något allmänt fel med Facebook.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Problem att komma in på sidan lite då och då idag, sedan krånglar chatten enorm mycket. På sidan får jag samma meddelande flera gånger, och via min jabberklient får jag meddelandena i en klump med några minuters mellanrum...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kör Google Chrome och det krånglar fortfarande för mig, Facebook. När jag försöker logga ut kan det ta kanske 10-15 sekunder och sedan - "Den här webbsidan är inte tillgänglig". Även när jag försöker logga in, så går det otroligt trögt och sen kommer texten - "Den här webbsidan är inte tillgänglig".
Om man bortser från idag, så har det alltid gått som rinnande vatten igenom Facebook - allt från inloggning till utloggning, spel och läs av meddelanden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Krånglar för mig med. Trodde det berodde på att jag aktiverat SSL för facebook till en början
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Krångel här med. Det gick inte att göra någon uppdatering igår. Testade i Opera, Chrome och FireFox men det fungerade inte i någon.
Så jag startade att dra igång tweetdeck och uppdatera därifrån, då fungerade det. Sedan hade jag också problem med att både logga in och logga ut igår. Både /login.php och logout.php var döda länkar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanske är Anonymous som håller på och 'leker'.....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Facebook är ju f*n bara en stor j-v bok med buggar... alltid något fel antingen med chatten, notifieringar eller loggen. Hoppas Google+ kan göra detta bättre med bugghanteringen. Har haft problem med notifieringar lite då och då i flera år snart. Problemet är att det står typ 5 notifieringar. Men dessa 5 är typ uråldriga och trycker jag på knappen så försvinner heller inte 5an.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|