FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det som händer nu är att jag kommer få mina 1000 KR tillbaka. Dock ska man inte ta ut något i förskott utan vi ser hur det slutar. Vill dessutom tacka alla för ert stöd, även ni som ifrågasatt mig. Det är verkligen givande detta, och man lär sig något nytt hela tiden. Det har också hjälpt till att lösa denna dispyt mellan oss vilket känns underbart bra. Nu får vi se hur det slutar och önskar er alla en fortsatt trevlig kväll. Senast redigerad av Dakota den 2011-08-08 klockan 23:17 |
|||
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
|||
Medlem
|
Du verkar ju bara vara avundsjuk på Tobias eftersom du skriver att du är trött på hur han charmar andra webbmasters. Lär dig av detta till nästa gång att du ska skriva papper även om vad saken gäller och vem det är.. Att göra en sån här tråd är ju kanske inte direkt positivt för dig heller i framtiden.
|
||
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#55 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul att det löste sig. Alltid tråkigt när man känner sig blåst av någon och jag trycker det är väldigt beklagligt att förekommer sådant på det här annars trevliga forumet.
Jag tror inte att han menade att blåsa dig. Han har nog haft fullt upp med annat som han tingats prioritera. |
|||
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad bra att det är löst nu, hoppas du lär dig till nästa gång att skriva papper så du slipper göra en sån här lång tråd.. Sen dessutom, om du så gärna velat haft upp det där projektet så hade du kunnat anlitat någon annan som kodat ett nytt script eller som fixat ditt nuvarande så skyll inte över det på Tobias även om han lovat att leverera ett fungerande script.
|
||
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
- Minderåriga får inte ingå avtal i normalfallet - Mindreåriga får ALDRIG ingå kreditavtal (dvs jobb mot faktura i efterskott) - Leverantören måste kontrollera at kunden har rätt att ingå avtalet - Ett förlikningsavtal där leverantören betalar tillbaka pengarna och kunden lovar att aldrig använda scriptet, är omöjligt då ena parten är minderårig och ej kan ingå avtal. Slutsats: Tvisten svårlöst! |
||
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är precis så bedragare jobbar, invagga i falsk trygghet under en tid för att sedan köra den stora blåsningen. Ett tydligt tecken är om uppdragsgivaren erbjuder sig att betala i förskott utan att du som leverantör har bett om det. OBS! Detta är ett allmänt råd och INTE sagt att Tobias är en systematisk bedragare. Personligen tror jag att Tobias såg snabba 1000 kr för ett script han han trodde var 100% ok. När det sedan inte funkade så blev det en surdeg som man inte har lust att ta tag i. Var bara tvungen att skriva ut detta när Albin tyckte det ingav förtroende när han fick pengar i förskott. |
|||
![]() |
![]() |
#60 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det inte var urspårat från början är vi verkligen på väg dit nu.
Henrik, skicka PM när du fått betalt så fixar vi in informationen i tråden. Tråden låst.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|