FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Är det möjligt att använda Frilans finans på t.ex Euroads där det krävs företag? Tänkte att någon kanske vet
![]() Har mailat dom och frågat också dock. Senast redigerad av Dakota den 2011-08-01 klockan 18:03 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag vet att du är för ung för att starta företag. Men man kan bedriva näringsverksamhet till en viss grad utan F-skatt, det viktiga är bara att man deklarerar inkomsterna till skatteverket.
Jag tycker du ska ringa skatteverket och berätta din situation. Dock inget svar på din fråga... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Det jag mer tänkte var just om det går då man måste ange f-skattesedel och även orgn-nr om man vill bli medlem hos dem. Jag har läst någonstans men minns ej vart att man kan använda frilans finans på sådana affiliatenätverk men vill ändå kolla för säkerhetsskull om det verkligen går. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Det går att använda Frilans Finans. Se till att du har ett registrerat konto hos Frilans Finans och ange det i dina uppgifter. När du registrerar ditt konto väljer du att fylla i ditt personnummer i Org.nr fältet samt F-skattenummer. För bankuppgifter skriver du in dina nuvarande uppgifter. Tack för att du frågar! Senast redigerad av Euroads den 2011-08-15 klockan 16:14 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|