FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej Hej,
Jag skulle vilja trycka upp lite saker i mindre exemplar till att börja med. Någon som har erfarenhet av alla "tryckare" som finns ute i landet eller i Europa. Priser samt kvalité??? Tacksam för feedback, Tack på förhand. Mvh Mathias |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag har tryckt upp en hel del genom tiderna! Priserna skiljer sig mycket beroende på volym och kvalitet. Att trycka upp 5-10 jackor i bra kvalitet (ett tryck) kostar ca 1000-1300 kr styck och att trycka pikétröjor (ett tryck) ligger på runt 100 kr styck vid volymer på över 40 st. De flesta tryckerier är seriösa och gör bra jobb, hämta in några offerter så får du se vad priset ligger på. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Ska man köra enstaka ex är Spreadshirt ett mycket bra alternativ. Skapa en egen butik och lägg upp de produkter du vill beställa där så får du dem ca 20% billigare.
Trycket håller förvånansvärt bra och de tröjjor/tshirts jag beställt har varit av bra kvalitet. Köpte en jacka en gång, och den var av tveksam kvalitet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har använt http://sprintex.se/ ett par gånger och aldrig haft några problem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Attitude är grymma, kan lösa mycket fler olika plagg än vad som står på hemsidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
www.Vistaprint.se har T-shirt från 38 kr per styck och du kan beställa i små serier.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack alla för inkomna förslag.
Kollar runt med ovan tipsen. Conny, jag fick en keps från Vistaprint inge vidare "kvalitutta" på trycket, har du provar deras t-shirts? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|