FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Stötte på denna sida: http://www2.blocket.se/support/form/0?id=18&ca=2 Vilket är intressant för ett projekt. Snackade med en annan kille på ett chattforum som sa att jag inte skulle bemöda mig besväret att kontakta dem. Han hade kontaktat dem för månader sedan. Han fyllde i formuläret och inget hände. Han kontaktade dem vid flertalet tillfällen och de sa att mailen inte hade kommit fram. Han skickade in ett avtal men inget hände. Han sa att de uppträdde dryga och som om inte produkten existerade men det var något som de inte ville tala om. Hört av andra också att de är riktigt besvärliga att ha att göra med. Men det är en annan femma. Någon annan som har erfarenhet av dessa lirare och deras API? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Enligt en utav killarna som byggde deras iPhone-applikation så finns det ett API.
Så lite värt kan det väl vara att kontakta Blocket?
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Har försökt kontakta dom om detsamma. Dryga personer och inget händer. Varit på dom och man får inga svar om deras API.
Formuläret på deras sida funkar inte och telefon så får man inga svar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hehe, undra varför de erbjuder en tjänst om de inte vill att någon ska använda den :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag känner till tjänster som använder Blockets API för att lägga upp annonser på blocket.
Det är nog det enda jag vet dock. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |