FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar Lion. Köpte nyss en Macbook Pro och uppgraderade den till Lion. Jag älskar nya layouten i Mail (ja, jag kör iPhone och iPad
![]() Gillar även de mindre "stäng"-knapparna, samt de flesta nyheter. Inget jag direkt stör mig på (förutom det jag nämnde ovan). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag förstår inte hur folk kan uppleva Lion som segt. På min MBA (2010) flyter det hur bra som helst. Känns rappare än SL och gränssnittet och allt nytt med multitouch känns helt naturligt. Äntligen en dator man kan scrolla åt rätt håll med!
Det är inte processen mds som ligger och kör för er? Den indexerar filer för Spotlight och kan sega ner datorn rejält vid en uppgradering, men det går över efter ett litet tag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Undra varför Apple inte släpper nya Mail även för Snow Leopard, blir snart att byta till annan klient om de ska vara så giriga.
Ungefär som att Outlook bara kan fås i nyare version om man köper nyare version av Windows... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Girig och girig. Jag tyckte deras uppdatering till Lion var helt okej prissatt. Tänk dig vad det kostar när Microsoft släpper ett nytt OS. Uppgraderar du får du ju nya Mail också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hur som handlar min åsikt mer om att de borde se programmen separata från deras OS. Jag skulle förstå att de inte uppdaterade Mail om den var beroende på funktioner som bara finns i Lion men i annat fall är det ju bara kass support av Apple för oss kunder och då väljer jag annan mailklient, svårare är det inte ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kör Lion på en MBA 11" mid-2011, Macbook Pro 13" mid-2010 och en iMac 27" 2010 utan några större problem. Ljudet har slutat fungera nån gång så omstart krävdes, och flash är ju lika värdelöst som vanligt.
Dock, någon som vet hur jag får Dashboard till F3/F4-tangenterna igen? (utan fn-kombo) Sjukt dålig idé att lägga det som egen workspace vänster om första... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det gör att du får dashboard inflygande som tidigare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Edit: mappade cmd+d till dashboard, får duga. Senast redigerad av Adestro den 2011-08-24 klockan 23:07 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |