FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Istället för "primitiva" list sortering så bör de finnas kompliment med google maps karta och att man kan markera var föremålet/katten hittades. Blir kamske mer överskådligt och lättare för folk att koppla samman om de kan se en visuell bild var de har "hittat" grejen eller vart man har tappat grejen eller vart katten hör hemma osv. Kanske inte gjorde de tydligare. Har själv funderat kring liknande sida men lite mer nischat. Ps, såg att du hade gilla knappar osv, lägg in google+ knapp också då man aldrig vet om de blir nått eller ej ;-) Senast redigerad av BarateaU den 2011-07-20 klockan 10:40 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Sant, du har säkerligen rätt att en karta skulle göra det mer överskådligt för användare. Går säkert att fixa med google maps api o lite javascript programmering, får forska lite.
Jag slängde in google+ knappen sålänge ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tummen upp!
Snygg, modern, enkel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Verkligen bra sida, inget att klaga på!
Men hade velat se ett "feelgood hörn" där du berättar om alla lyckliga som har fått sina värdefulla ägodelar och djur tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Returno.se har nu blivit bättre! Det har kommit in många djur-annonser (främst katter) vilket gör det till största kategorin men trots det så vi får även in andra annonser. Tack alla för era tips och feedback! Alla åsikter uppskattas
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tycker sidan ser riktigt bra ut
![]() En sak undrar jag över, Välj Område så står det "Alla län", sen när den fälls ner så är det en blandning mellan län och städer, kanske skulle välja det ena eller andra? Senast redigerad av jockesoft den 2012-02-03 klockan 17:55 Anledning: Stavfel... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det har du rätt i, i den listan som fälls ut finns dem städer/län som har annonser (tomma kategorier visas inte) men när man ska "Skapa annons" så finns det fler att välja mellan, frågan är .. räcker det att med att endast ha län? Jag hittade lista över alla län: http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_ö...h_församlingar |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
För en bortsprungen katt är nog ett län bra, men om man tappat sin telefon i en viss stad är nog ett län lite väl stort område, jag gillar hur blocket gjort där man väljer län och sedan kan man välja en stad i det länet, är ju dock lite jobb att få till alla dessa städer...
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|