FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag läste ut Jens Lapidus - Livet deluxe, häromdagen... Tog 2 dagar men så hade jag väldigt mycket fritid denna veckan också ;-) helt ok bok faktiskt men man bör ha läst de 2 föregångarna för att hänga med i historien!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Läste precis ut "Ham on Rye" av Charles Bukowski, inte aktuell men väl bra bok. Hoppade precis på Fogelströms stockholms-serie, för att det är något jag borde ha läst - men verkar bra än så länge.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har precis läst klart A Game of Thrones som Network också läser. Ska börja på tvåan, Clash of Kings ikväll är det tänkt.
Förra veckan läste jag Google av Andreas Ekström samt The Facebook Effect av David Kirkpatrick. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Oj, jag läser otroligt mycket och mest deckare men Peter Robinson, Rennie Airth och Jonas Moström är det som gäller nu under semestern. Ann Cleeves, Håkan Östlundh och Johan Theorin rekommenderas också.
En intressant bok var Bodströms senaste. Mycket intressanta idéer om hur riksdagens arbete och struktur borde förändras. Letar man snaskigheter om andra politiker så blir den en besvikelse för den är rätt snäll mot alla trots vad som skrivits i media. Senast redigerad av Westman den 2011-07-03 klockan 22:59 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|