FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag använder inte ens Facebook
![]() Facebook börjar väl redan nu bli otrendigt i de mognare IT-länderna där de har gått tillbaka något.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Stämmer, men Facebook är ju redan en succé utan motsvarighet och den ökar fortfarande i länder med enorm befolkning, som Indonesien. Jag gissar att majoriteten kommer ha kvar sina konton där, även om många kommer vara relativt inaktiva. Facebook är nämligen världens i särklass bästa (personligt tycke) och omfattande kanal för att hitta och hålla kontakten med gamla vänner.
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Obligatorisk XKCD: http://xkcd.com/918/
Personligen kör jag inte ens Facebook så jag tror inte jag kommer hoppa på detta heller, möjligen regga testkonto för att se hur det funkar men om jag skulle välja något nätverk just nu blir det ju Facebook eftersom de som är mindre tekniskt intresserade troligen kommer vara kvar där bra länge. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
axelab,
Så kan det förstås bli, framtiden får utvisa... Tekniskt och funktionellet torde Google kunna utveckla detta bäst av alla, så jag betvivlar inte alls att formatet kommer vara imponerande och användarvänligt.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2011-06-30 klockan 16:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jäkla störande att jag fått en invite men inte kan lösa in den då de är "over capacity".
Nyfiken ju! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |