Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Projekt/mötes-hanterare, hur organiserar ni er?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-06-27, 19:33 #1
LarsAgerstrand LarsAgerstrand är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 40
LarsAgerstrand LarsAgerstrand är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 40
Standard Projekt/mötes-hanterare, hur organiserar ni er?

Vi är två personer som arbetar tilsammans, vi är hela tiden inblandade i möten, vi har deadlines osv.

Har ni förslag på någon site eller program där det går smidigt att skriva in anteckningar, uppgifter, deadlines etc.
Givetvis ska det då gå att söka i alla anteckningar mm, sortera på tid, händelse osv. Gärna prioriterade deadlines etc.

Vi behöver ingen superduper-sak, vi sitter i samma kontor så vi har bra koll på varandra men att bara skapa nya dokument för varje möte etc är inte hållbart då vi inte kan söka och sortera på ett smidigt sätt.

Så hur organiserar ni och håller koll på era liv?
LarsAgerstrand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017