FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla,
Är lite frustrerad då jag har en dator som strular, när jag startar datorn och loggar in så möts jag av detta: http://i56.tinypic.com/5unwax.jpg Det är en Samsung NP-NC10-KAO1SE Har varit så sen i tisdags, jag har startat windows i felsäkert läge. Där jag sedan gjorde en system återställning, till en tidigare tidpunkt. Men detta löste inte problemet. Vet ni vad detta möjligtvis kan bero på? Har mycket viktiga saker på datorn, som inte får försvinna. Uppskattar alla svar som jag får. Senast redigerad av William den 2011-06-24 klockan 16:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad händer om du försöker starta ett program? Vad händer om du kör ctrl alt del?
Kan du testa 'regsvr32 /i shell32.dll'? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Plugga in datorns hårddisk i en annan dator och ta backup, sedan får du installera/reparera windows bara. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vänta! jag tror att du har fått in skit i datorn som gömmer filerna. Jag återkommer strax med länk.
EDIT: Länken Det låter faktiskt som Windows/Vista Repair Malware så det är värt ett försök. Senast redigerad av Westman den 2011-06-25 klockan 21:11 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kanske bör tillägga att du bör köra igen datorn med MBAM och liknande också.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|