FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej
Vi har precis införskaffat konto hos City Network och ska flytta från vår host Binero vi ligger på idag pga. olika orsaker som inte behöver nämnas. Dock förstår jag inte hur jag för över en domän med en klassisk auktoriseringskod från binero till City Network. Det är samma system dom båda använder men lite olika struktur på det hela. Någon här på WN som vet stegen i detta? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Du skapar koden i Bineros kontrollpanel och sedan klistrar du in den här.
http://www.citynetwork.se/se_registrar Efter sommaren kommer du även ha möjlighet att klistra in auth koden direkt i kontrollpanelen. Supporten är där till klockan 10 varje dag om du behöver direkt hjälp någongång och behöver ringa. Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Mycket bra support som åter finns på WN ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan bara tala mig varmt om supporten både via e-post och telefon.
Ringde 2 ggr igår och fick prata med en Johan (johan1234?) och de löste mitt / min kunds problem galant. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag är också väldigt nöjd med city networks support. De har en trevlig inställning till hur man behandlar kunder, om de är något problem med kundens kod eller någon sida som är överbelastad så kontaktar de kunden i stället för att stänga ner sidan. Detta borde ju vara en självklarhet men alla gör inte på det sättet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Givetvis, Hade ett kort samtal med en herre där tidigare igår på dagen.
Men sedan på kvällen var det inte direkt någon brådis så jag tänkte att jag kunde kolla på WN om någon hade svaret samtidigt som jag lungt åt min pizza ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
AndersN - Nix det var en annan Johan som du snackade med. Den Johan du talade med är relativt ny i gänget - så mycket roligt att höra att han lyckades lösa det för dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Upptäckte precis att jag fått mail svar på en fråga jag skicka.
Där visade det sig att supporten har humor också, Helt underbart jue! Kalas kalas! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Trots att johan1234 är en konkurrent så tycker jag det är väldigt roligt att se hur bra det går för hans företag citynetwork! Det är mycket välförtjänt för man kan se hur mycket han ligger i och arbetar och han är också mycket aktiv på wn, och han tvekar inte en sekund för att rycka in för att hjälpa folk och man ser tydligt att detta även har smittat av sig på hans personal.
Senast redigerad av Danielos den 2011-06-22 klockan 23:22 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|