FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har fått en hel del frågor under natten. ska försöka svara på alla dessa under kvällen o morgondagen via pm så ni vet.
|
|||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Read Only
|
Ok jag köper den av dig för 250k om du lovar enligt avtal att sidan ger 20k minst varje månad utan att jag lyfter ett finger, vi kommer ju så klart att stämma av efter ett år...
Har det rullat på som du säger utan problem med myndigheter samt andra företag som uppskattar att deras innehåll finns på sidan så kommer affären att gå av enligt avtal. Alltså 20k i månaden - serverhyra. ( Minus - ) |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
drautden, var har du gjort affärer innan? Jag vill definitivt börja handla loss där!
|
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
drauten jisses det är nog inte riktigt så det går till, det enda jag med 100% säkerhet kan bevisa är inkomst bakåt i tiden inte framåt och det gör inte mig till en dålig säljare, INGEN kan skriva avtal på vad som kommer ske framåt i tiden, eller garantera något av det du eftersträvar. Men tack för visat intresse. Jag har blivit nedbombad med frågor om knullis via PM . jag svarar på dem så gott jag kan, men det är verkligen mycket så ni som inte fått svar, jag har inte glömt bort er. Dock åker jag till Tjeckien imorgon i några dagar, fortsätter svara på frågor när jag är tillbaka. P.S alla ni som frågar efter mitt telefonnummer via PM. Ställ först frågorna via pm tack, så jaghinner ta fram underlag för att kunna svara på dem, skulle sedan en äffar ske, kan vi givetvis göra det via telefon eller IRL sthlm eller östergötland.
|
|||
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lås tråd, behåller sidan. tack för mig
|
|||