FAQ |
Kalender |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe, tack igen alla.
Tänkte bara svara på det Gustav sa om dygnets timmar. Grejen är att jag fram tills för ett halvår sen jobbade 70-80 timmars veckor jämt och aldrig hade semester. Sen insåg jag att det inte var så kul eller bra så nu är det en bra dag om jag ens jobbar 8 timmar ![]() För ett år sedan var jag själv i företaget, nu är vi 3 st så jag har tid att mingla på konferenser och prata med folk vilket jag aldrig gjort förut. Då verkar man vinna massor av priser. Hittills i mitt liv har jag vunnit 3 saker och två av dessa skedde 2011. Den tredje var i lumpen då jag blev bäste signalman i 36e patrullbåtsdivisionen... Vi var 6 signalmän totalt där ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men som du ser är vi många som uppskattar det du företar dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Grattis! Hoppas du inte jobbar ihjäl dig med tanke på hur många stora projekt du har igång
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Grattis Dan
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha ja det gjorde det faktiskt, jag ägde på morsekod... nu äger jag på fulkod...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hade varit kul om du kunde äga på att skriva roliga blogginlägg igen. dan.se har varit riktigt tråkig att besöka senaste månaderna
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja den sidan är nerlagd så det är inte så konstigt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sen som alltid, men Grattis i alla fall. Superbra jobbat
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ehm, jag glömde säga grattis. Grattishångel vid nästa ehandelsträff?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|