FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
|
... tills det sker en strukturell omfördelning och bolagen fusioneras. Om inte annat för att kunna kvitta ut förlusten i Netonnet mot Sibas vinster.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
![]() Det är snarare vinster i Resurs-koncernen, eller andra bankbolag som holdingbolaget också har intressen i som förlusterna kvittas isf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Prisgarantin räcker i 30 dagar också, kan vara bra att veta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Netonnet har i ett mål 2007 i marknadsdomstolen vid vite blivit förbjudna att:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det där med att elgigantens prisgaranti inte gäller nätpriser har jag haft en upplevelse som motsäger helt. Skulle köpa en vattenkokare (tror jag det var). Gick in på elgiganten och hittade en bra, jämförde med prisjakt-appen och såg att skillnaden var typ 300kr.
Gick fram till en som arbetade där och sa att jag skulle vilja nyttja deras prisgaranti. Då gick han direkt in på prisjakt, kollade priset på den översta butiken och gav mig exakt samma. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag köpte för något år sedan en tvättmaskin. Siba hade lägst pris på modellen men hade den inte i lager. OnOff meddelade att deras lägsta pris garanti bara gäller om modellen finns i lager. På MediaMarkt gick det dock utmärkt att få samma pris.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|