FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
En mer konstruktiv motfråga vore annars att fråga varför man just söker sms-lån och kolla vilken erfarenhet av sms-lån som övriga i forumet har. Men givetvis ska man kunna visa sin åsikt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Diskussioner rörande etik och moral, när det gäller olika branscher/annonsörer/affiliateprogram, bör i min mening hållas i egna trådar och inte tas upp i trådar som rör direkta frågor kring själva annonseringen, aff.program, teknik, ekonomi och dylikt. Det hade bara blivit rörigt om alla skulle komma med värderingar och moraliska pekpinnar mot varandra i var o varannan tråd i Affiliate-forumet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag kör en blandning av program från TradeDoubler (Ferratum framförallt) och Double.net (Meddelandelån är bäst där).
Finns pengar att tjäna med rätt nyckelord, bara till att börja jobba ![]() Hade föredragit % på Sale framför en summa, men ej funnit något program med den ersättningstypen. Lycka till! Senast redigerad av Reconsider den 2011-06-09 klockan 10:26 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"Ersättningen till affiliates som utbetalas av OK Money består av en fast andel och en procentuell provision per förmedlat lån. Den procentuella provisionen baseras på lånesumman för det förmedlade lånet. Observera att ersättningen gäller både för sale och isale." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att den största orsaken varför det finns färre % per sale än xx kr per sales kampanjer är helt enkelt det att xx kr per ansökan/godkänd ansökan är bara så mycket lättare att hantera och räkna. Om man har producerat 10 leads så vet man direkt hur mycket kommission man får :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Och finns i Finland också, fint.. Tack för tipset! ![]() |