FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag har bestämt mig för att rensa ut bland mina siter och säljer följande till högstbjudande.
www.pormaskar.nu www.pormaskar.com www.finnar.se Även webbshop som sidorna länkar till medföljer, samt givetvis all info om hur jag har tänkt gällande affärsmodell/marknadsinfo (tror dock att det mesta framgår på sidorna). För ett par månader sedan blev jag erbjuden 15.000 kr för enbart domänen pormaskar.nu av en av marknadsledaren inom produkten. Jag bestämde mig då istället för att försöka utmana, men jag känner nu att jag inte orkar driva det på kvartsfart (jag är anställd på heltid i annat företag). Tror dock fortfarande på idén och säljer mycket hellre till någon entusiastisk entreprenör än marknadsledaren. Startbud: 15.000 för hela paketet Överlåtelseavgifter betalas av köparen. Dagliga besökare pendlar mellan 70-130 st (pormaskar.nu) Vitamin B5 av hög kvalité kan man beställa för ca 17-20 $ för 25 kg. Auktionsslut: fre 29:e april kl. 17 (ev. bud inkomna på slutet förlänger auktionen med en halvtimme åt gången. Senast redigerad av ChrNil41 den 2011-04-26 klockan 08:51 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|