FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Telia pausar sitt affiliateprogram
Hej Telia kommer under maj månad (1-23 maj) att tillfälligt pausa sitt affiliateprogram för översyn och uppdatering. Under denna period kommer spårning och grafik inte att fungera. -- En hel jäkla månad nästan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det suger tyvärr .. Får hoppas att deras konkurrenter konverterar lite bättre den månaden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
TR?
(utfyllnad bah......) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hnn: TRadedoubler
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Banned
|
AHA!!!
Han menar TD |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Känns som att de gör de för att analysera om resultaten minskar. Jag ändrade alla mina telia trackerlänkar direkt, ska de pausa så skall de inte få fritrafik. Vi bedriver inte rödakorset verksamhet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker det är pinsamt att de pausar sitt affiliateprogram på detta vis. Hur ska man då kunna vara en god affiliate långsiktigt?
Om man lägger upp en banner så är det klart att den går att byta till någon annan annonsör, men om du byggt upp hela din sajt och försäljning på just Telia så förlorar du helt plötsligt en månads inkomst. Är alla medvetna om denna risk? Är det kanske dags för något affiliateprogram att garantera långsiktigt samarbete? Om Telia istället skulle kunna lova att de finns kvar under ett helt år med samma ersättning, då kanske fler skulle våga satsa? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||