FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
det blir prag. hittade en bra sida. och är redan igång och förhandlar om pris för att bo femstjärning. det blir bussresa ner och femstjärningt spa hotell. jag meddelar och presenterar vilket de blev när det e bokat. tänkte boka via dessa :
http://www.tjeckienexperten.se/ någon som har erfarenhet. buss resa ink 4 nätter på femstjärning hotell ca 10.000 för 2 pers lite funderingar på att då välja detta hotell : http://www.tjeckienexperten.se/hotel...ister-and-spa/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är du under 180 cm lång så går det väl hyfsat att åka buss men räkna med träsmak i baken. Sen så var det lite för länge sen jag hade koll på just de här bussarna så de kan mycket väl ha blivit bättre mot vad de var. Berätta gärna sen vad du tyckte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Wow, det där båthotellet såg najs ut!
![]() Sökte lite, vart ju sugen själv ![]() Allt för 2 pers Flyg i maj 7000 kr från Arlanda med MrJet Boende båten vanligt rum 4224 kr 3 nätter ? Blir inte riktigt klok på vad som gäller.... Sviterna slut så där hitta jag inget pris. Senast redigerad av THL den 2011-04-11 klockan 13:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
så bokat o klart åker i juni. 2 pers + bussresa + 5 nätter på 5 stjärning hotell . SVIT totalt 14.200kr . återkommer med bilder efter resan om nån vill
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Bra val av resmål - Prag är fantastiskt fint. Men hoppas det är en extremt bekväm buss. Har själv åkt buss till Prag två gånger och man blir jäkligt seg i kroppen efter näsan ett dygn i en buss.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
ja många har avrådit mig ifrån bussresan, själv ser jag mest fram emot den, men men låter ju som lång tid att sitta still
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Nykomling
|
Du hittar ju billigare flygbiljetter än bussresan själv antar jag. Du kan ju antingen flyga med Czech Airlines eller Wizz Air för ett bra pris.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Undvik Wizz Air, de är förhållandevis olycksbenägna. Czech Airlines är däremot utan incidenter (förutom en "near collision" som berodde på flygledare).
Senast redigerad av Westman den 2011-05-26 klockan 08:34 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Irländarna flyger ju också till Prag, eller har åtminstone gjort det. Skulle nog hellre välja tåg om man nu absolut inte vill flyga. Jag hade själv lagt mindre på hotell och mer på annat, hotellrummet sover man ju i princip bara på för det mesta. Annars är Prag en trevlig stad så bra val! Finns också en hel del historia och annat att se även utanför staden om man är intresserad av sådant.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-05-26 klockan 15:55 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Knullis: Vart bokade ni?
![]() |
||