FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
ilait.se, låter mycket intressant. Dock så skulle man vilja se lite priser innan man går vidare.
Ska kontakta dem och be om en prislista. Danielos:: Vad erbjuder ditt företag EgenSajt.se ? är det liknade till ilait.se ? vad skiljer er åt ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
http://www.ilait.se/products/webbhotell så hittar jag inte så mycket info, och det är lite svårt att försöka redovisa vad som skiljer, men ta gärna en titt på vår ÅF info-sida och ställ gärna frågor tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej !
Tack för bra tips, har valt ilait.se. Men dom har tydligen problem att skapa konton, gjorde registreringen i Tisdags kväll och har än idag Lördag ej fått något konto. Hmmm det står på deras sida 1-2 dagar, efter registrering ska man få sitt konto men icke! Veta inte vad dom håller på med, kan ju knappas rekommendera dem till andra som man känner efter ett sånt här strul! Ska leta vidare efter en annan leverantör EgenSite.se lockar men det skulle vara bra med egen kontrollpanel från start, har dock inte kapital så att det skulle kunna täcka just nu ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Beräknar man få några kunder och har kunskap blir det ju alltid billiga köpa VPS eller egen server för sätta upp allt själv.
Du blir även låst på ÅF paket då man inte kan ta emot kunder som kräver lite över standarpaketen normalt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dom kunder som finns idag hos oss, kräver inte mycket. och vi arbetar för att kunna sätta upp egna servrar. Men tills dess så måste vi ha ett annat ställe att finnas på.
Hårdvaran är inte gratis och inte fiberanslutningar heller ! Vi har egna servrar idag men dom ska snart in på ett Museum ;-)) och vi kör ADSL/ Kabeltv modem som lösning, inte så stabilt eller snabbt ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Kör ni kunder på en hemmalina?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hemlina och hemlina, jo det är det väll. Vi har företaget i en lokal i ett hyreshus. Där finns bara Bålsta Kabel TV, samt ADSL lösningar att välja på !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Varför ÅF-paket? VPS borde väl passa bättre om man har kunskaperna för serverdrift. Billigt är det dessutom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är så att det inte är bara jag som ska hålla på med detta utan två- tre andra killar och dom kan bara bygga sidor, och jag har inte alltid tid att supporta !
Därav så behöver jag ett ställe där jag/vi bara kan lägga upp och ta bort kunder, och låta andra ta hand om uppdateringar/graderingar m.m... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|