FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
säljer en pr4 sida/domän jag har liggandes.
domänet är .net och inget nyckelordsdomän men ändå 6 bokstäver. har haft sin pr i flera år , inge direkt trafik att prata om har en enklare sida på domänet om hälsa som kan ingå. ligger på godaddy och pushas enkelt över till ny ägare. PM mig för domänet om du är seriöst intresserad av att lägga bud över 4000kr säljer som privatperson. och säljer inte under 4000 då jag lätt skulle kunna sälja länkar för det priset inom 2 timmar om jag ville . startbud 4000 :- öka budgivning med 500:- auktionen slutar söndag 20.00 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
sänker startbud till 2000:-
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Förstår inte logiken i att sälja en domän för 2.000kr om man lätt kan sälja länkar för 4.000kr inom 2 timmar. Bortom allt sunt förnuft.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
kippex du behöver inte förstå logistiken heller lägg ett bud eller håll dig borta från tråden.
dessutom sa jag att jag sänker startbudet. då det är flera som visat intresse men tyckt 4000 är en aning mycket inte att jag ska sälja för 2000:- och japp faktiskt så är det inte särskilt svårt att slänga upp en engelsk sida på en pr4 domän och kränga 30 länkar för 20$ styck. går undan ! = fakta Senast redigerad av knullis den 2011-04-04 klockan 16:49 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|