FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Generellt handlar det inte om principer, eftersom inget avtal fanns, utan det är uppenbart att ett missförstånd har skett där båda parter är ansvariga för det inträffade. Henrik Lindberg lär vinna mer på att sträcka sig så långt han kan i detta missförstånd. I professionella sammanhang fungerar det dåligt med barnens sätt att lösa saker: Är du dum mot mig så är jag dum mot dig Sen att vuxna lindar in detta beteende med "det är ju en principsak" är ju en annan sak. Senast redigerad av Danielos den 2011-03-27 klockan 21:01 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
jonthee, uppskattar din ursäkt, men det är ingen fara, det är naturligt att reagera som du gör, jag själv reagerar ofta på liknande sätt, men jag försöker ofta att inte låta mina reaktioner gå ut över mitt förstånd att göra det bästa. Det viktiga här är att Henrik Lindberg väljer att göra vad han tycker är bäst utifrån de tips och tankar vi har givit och sedan stå för detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Låt henne betala för domänen, typ en 500 kr, sen slutar hon tjura och du tjänar lite extra pengar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
..och för påpeka en sak som motsäger mig själv och det jag skrivit; så har jag också väldigt många gånger lagt "all tid/fokuserat" på "användaren" så att säga, kolla bara mitt forum =) Mvh Jonathan Senast redigerad av jonthee den 2011-03-27 klockan 23:21 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vi har ju dessutom de senaste åren sett upprepade fall av "name napping" från olika bloggtjänster och "managers", där några av de idag största bloggarna fått sina domännamn registrerade och ägda av tjänsten de anlitat och detta faktum har sedan använts emot bloggarna när de velat flytta. Många bloggar ÄR sitt namn, d.v.s. utan namnet blir det svårt för dem.
Vet åtminstone ett halvdussin fall senaste åren och vissa sitter fortfarande fast i dessa "avtal". Med vetskap om detta är det än mer uppenbart att man i ett läge som detta bör släppa domännamnet till bloggaren och storsint önska "lycka till", hur surt det än kan kännas...
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är surt och jobbigt att förlora kunder, men det gagnar dig att vara så tillmötesgående som möjligt. Släpp domänen. Informera om att hon får hitta en leverantör för sin mail och ge henne kanske en månad på sig att fixa det.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|