FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hallå Hallå!
Jag håller på med 2 sidor i wordpress som ligger på mitt konto hos loopia. Men nu har jag fått ett problem och det är att mina bilder syns inte på kontot varken på sidan eller när jag laddar upp dom till mitt Mediabibliotek. Det enda som syns är texten på vad bilderna heter. Någon som har samma problem som vet vad det kan beror på? eller har loopia tillfälligt fel? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har också samma problem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har skickat er ett PM ang detta.
//Loopia |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Förtydligande: hos mig segar inte sajterna. Det är bara saker i min media-mapp som inte verkar fungera ibland vilket är lite störande.
Tack för PM:et för övrigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Upplever samma sak, skulle också gärna ta emot ett PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag kan inte starta om en ASP.NET applikation ... verkar vara problem hos dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det inte bättre ni kontaktar Loopia direkt istället för skriver här? WN är ju inget supportforum för webbhotellen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller med både JensS och aelander. Det är viktigt att wn inte blir ett alternativ till webbhotellens egen support. Om man har problem med sitt webbhotell så är det första steget att kontakta webbhotellet för att få problemet löst, och får man inte problemet löst, så kan man naturligtvis posta här och prata om det är fler med samma problem.
Eftersom jag själv övervakar och bevakar vad som händer på wn, känns det ibland som bortkastad tid att läsa igenom andra webbhotells supportärenden, även om det kan vara intressant att följa andra webbhotells öden. ![]() Senast redigerad av Danielos den 2011-03-27 klockan 19:27 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|