FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker att Binero ryckt upp sig rejält efter allt strul som var för ett tag sedan. Nu funkar allt bra igen.
Senast redigerad av MRDJ den 2011-03-20 klockan 23:50 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Rekommenderar inte Binero. Var ett tag sedan jag hade One så kan inte uttala mig om dem.
Varför jag inte rekommenderar Binero är för att det i tre fall av fyra krävs ett supportärende när du försöker utföra något. Dvs mycket strul och omständliga processer. Så min rekommendation är att hålla sig borta från Binero. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Har haft One.com i snart 8 år och det har fungerat bra utom de senaste 5 månaderna, då det periodvist har gått väldigt segt, så att jag funderat på byte. De har lovat förbättring under senast denna månad och nu börjar det bli bättre. De har aviserat stora nyheter och förbättringar under detta år.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu var det nästan 2 år sedan jag flyttade alla sidor till Binero. Men när jag låg på one.com fungerade allt utan problem. Det man får tänka på är att one.com fungerar utmärkt, men med väldigt få funktioner. Binero har väldigt många funktioner i jämförelse och antar att man då måste räkna med strul.
Jag är fortfarande halv-nöjd med binero, och kommer nog hänga kvar ett tag till. Men citynetwork såg ju riktigt nice ut det med. Jag kommer kanske börja använda deras citycloude vid snabb eftertanke. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Är det bara jag, eller är inte One en aningens seg?
Har hört detta från flera håll och upplever det själv, främst på kvällar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
manufrog.com!
från 100 kr/år |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi har kört tester mot ett antal webhosts, bland dem one.com och vi kan inte märka att de generellt skulle vara långsammare på kvällar, än vad de är andra tider på dygnet.
Om man tittar på vad one.com presterat under de senaste 24 timmarna så har de inte varit snabbast, men inte heller långsammast, en helt OK lågpris host. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|