FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Senast redigerad av Luncode den 2011-06-18 klockan 17:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hade man använt/baserat sig på Gecko eller Webkit hade man varit tvungna att släppa källkoden, sen när har Microsoft släppt något av deras största produkter som OSS?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ibland undrar man varför Microsoft inte ger upp. Fast det är nog en rejäl hacka pengar som försvinner om folk inte automatiskt hamnar på MSN med Bing och Hotmail osv när webbläsaren startas. Om man ska vara lite långsökt så kanske det till och med finns en risk att folk slutar använda Windows när man inte matas med produkter från MS varje dag?
Några nattankar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Sen tycker jag tvärtom många andra att tävlingen faktiskt är ett bra initiativ, även om jag inte tycker Microsoft gjort mycket positivt inom området tidigare. Att de nu till nästa version ser ut att hålla jämna nivåer med de bästa webbläsarna är ändå något jag måste gilla som webbutvecklare då IE fortsatt kommer ha en betydande roll i alla fall ett bra tag till - oavsett om jag vill använda den som användare eller inte.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nä, seriöst så borde microsoft ge upp när det gäller webbläsare. internet explorer har nog förmodligen kostat microsoft en hel del pengar i bad publicity. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|