FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Totalt ska cirka 150 000 användare blivit av med delar av sin e-post och kontaktlistor: http://www.idg.se/2.1085/1.370944/st...-googles-gmail
Stort kanske inte sett till antalet totala användare, men att det inte får hända överhuvudtaget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Lät ju lite värre än vad det faktiskt är.
Det är ju såklart något som inte får hända men det är ju ändå mer eller mindre omöjligt att se till att det aldrig kan hända... och kan det hända så händer det förr eller senare... Detta rör sig ju om en väldigt liten del av användarna och det är ju inte en permanent dataförlust då de jobbar på att återställa allt. Så så big deal är det ju knappast tycker jag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Håller med föregående, ingen större grej om de lyckas återställa allt vilket de verkar kunna göra. Hade varit betydligt sämre om de förlorade allt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Men vad f*n! Vi har inte kommit åt vår gmail under hela dagen och det här förklarar ju varför.
Ibland är det bra att vara paranoid och att inte lita på någon annan än sig själv. Jag tar egna säkerhetskopior på alla ingående mail, innan de hamnar på vårt Google Apps/gmail. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Här är väll beviset på att man ska använda Hotmail som e-mail klient.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det står heller ingenting om detta drabbar googles företagsanvändare, dom använder ju samma plattform. Att kontona fortfarande inte är återställda efter 15 timmar verkar dock inte lovande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Administratör
|
Är det inte tvärtom? Inte så många företagsanvändare alls av Hotmail? De flesta förväntar sig mycket mindre av dom? Hade det gällt MS hade nog de flesta inte ens förväntat sig att de kommer att få sin data återställd. Nu litar däremot många på att inget kunnat gå så fel. Det är i alla fall min uppfattning.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
förklarar varför mitt lösen inte fungerade igår under en kort period
![]() |
||
![]() |
![]() |