FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vad baseras röstningen på?
Man kan inte söka på län, utan tvingas även välja kommun. Lite opraktiskt. Ta gärna bort kommuner från listan där det saknas företag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag får bara upp logotypen och reklam för Telia (IE8).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Hej 3Grabbar, Jag gillar sidan men den här typen av sida finns redan som till handhar just denna tjänst ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Sen har vi en helt nischad sida som endast har denna funktion, vi har en fullständig databas som kommer lanseras imorgon på sidan om sidan har fått alla fel ur världen. Denna test lansering är endast för att upptäcka fel och dylikt. Vi har också en bättre beskrivning än Webmaster då dom har väldigt kort med info varje enskild webbyrå, då menar jag den info som visas i "mer info" boxen på vår sida. Sen tror jag att vi kan bli större än Webmasters del på många andra sätt med men det är väll IT-Entreprenören som talar i mig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Just nu testas sidan och allt nollställs inatt så att varje webbyrå har samma förutsättningar. Tanken med kommunerna är att du ska kunna välja "alla län" och sen " alla kommuner" men vi upptäckte nu efter smyglanseringen att det inte funkar så vi håller på med en lösning på just det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Om man lägger in en sida, utan att välja län/kommun, så registreras den i databasen och kan hittas via sökformuläret. Om man däremot väljer den kategori den ska finnas under utan att välja län/kommun så blir det ingen träff.
Skriv t.ex in - webbhotell och klicka sök. Där får man träff. Fast inget finns i drop-down menyn för kategori webbhotell. de flesta internetbaserade tjänster får nog ses som fristående från län/kommun. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi kommer lansera en ny plattform inom några dagar då denna verkar ha på tok för många fel. Vi har nu nästan gjort klart det nya systemet där alla felen är korrigerade.
Vi kommer då att lansera den fullständiga databasen men alla sveriges webbyråer med. De som redan har registrerat sin webbyrå kommer givetvis med på den nya plattformen. Men det känns om vi fått en bra bild av vad som var fel och vad som saknades. Men om någon har fler synpunkter så skriv dom här för vi vill bygga en perfekt plattform! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Den ger mig någon form av känsla av eniro när jag ser det gula....inte bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Precis. Ni har gjort om Eniro, fast fulare.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|