FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För att vara mer exakt, så bor TS i Örnsköldsvik enligt egen utsago. Man kan så klart ha två boenden. Men sannolikheten att man läser fel på ett nummer är nog större, än att man har två boenden och vinner på lotto. Enligt wikipedia så är sannolikheten att vinna högsta vinst på Lotto 1:6724520. Enligt min internetbank så är sannolikheten att jag läser fel på ett ocr-nummer vid första försöket ungefär 1:1. Senast redigerad av Gustav den 2011-02-22 klockan 23:32 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Va är detta för rubrik?
Snälla formulera dig bättre i rubriken nästa gång (moralpredrikar) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
"Vafaan händer det inte mig för!" - Var då min första tanke när jag såg titeln. Hehe
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Antar att det är dig dom skrev om på Aftonbladet, fast stod 124 miljoner där.
Grattis som fan!! Är riktigt glad för dig :-) !! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hatar sånna här trådar. Då börjar man känna sig ledsen för att man faktiskt inte har 124 miljoner.
Det viktigaste är nog att inte gå ut med vem man är, för det tjänar man ingenting på. Jag hade nog köpt någon fet fastighet. Kanske en herrgård och lite hästar. Sen hade jag haft en fest för alla vänner i någto varmt land och sagt att det går väldigt bra med företaget just nu och jag verkligen vill unna alla detta. Det tråkiga är att jag varken skulle kunna hålla tyst om det eller faktiskt överhuvudtaget aldrig vinna. (jag spelar inte på lotto) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|