FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hejsan.
Har planer på att sätta upp en ny sida, då undrar jag, hur länge bör sidan ha funnits, hur många välskrivna artiklar som gynnar både besökare och seo, ska finnas på sidan, innan man ska skicka in sin sida för AdSense? Jag kommer syssla med en hel del content och jag ska optimera sidan för några enkla fraser då det är en låg nisch. Så jag vill vara på den säkra sidan och veta som en "tum regel", när man ska anmäla sin sida till AdSense. Jag har läst lite om att det finns folk som har blivit nekade eller fått avslagna ansökningar och att det tagit ett tag innan dom kan skicka in på nytt och en annan fråga, hur stor chans är det att dom blir godkända den andra gången? Hur som haver förväntar jag mig svar lik: 1-5 välskriva artiklar/sidor är bra. Sidan skall ha funnits X antal månader - Eller något sånt, så fyll på, och berätta om när Just DU anmälde din sajt till AdSense och hur innehållet och sidans "ålder" såg ut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Minst 1 sida.
Sajten skall ha funnits i minst 1 sekund. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur pass säker är du på detta fabian?
Menar du 1 sida med välskriven artikel? Jag tycker det låter alldelles för lite då jag sett folk här på forumet som anmält sina sajter till google adsense men fått avslag, ändå har de haft 2-3 välskrivna sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du en sajt vars huvudsida innehåller en artikel på runt 250 ord samt två undersidor som innehåller lika mycket text så glider du in utan några större problem.
Fattar inte riktigt hur detta lyckats bli en så stor grej. Skapa en sajt > släng upp tre artiklar. Hur enkelt som helst ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Låt oss säga att jag har 2 bra och välskrivna sidor, men sen en blogg där jag har några små artiklar, detta går väll lika bra antar jag? Ser ut att bli att starta upp en ny sajt snart då, eller ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Jag har sidor med bara 1 enda sidor och ca 150 ord där adsense fungerar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
regga genom http://www.docstoc.com/ så blir du godkänd direkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
De har som sagt var ingen vidare kontroll när man väl är godkänd för ett konto. Det är något svårare att få igenom den första sidan innan man har ett konto. Verkar ta längre tid idag också jämfört med för ett antal år sedan.
![]() |
Svara |
|
|