FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej! Hakar på Simon och försöker sälja iväg en av mina Facebooksidor, denna med 35 k fans. Något som gör sidan lite speciell är att den har funnits i snart 10 månader, och om en sida har klarat sig utan att bli blockerad i en så pass lång period, så innebär det "trust" och "grönt ljus" hos Facebook.
En Facebooksida är verkligen ultimat när det kommer till marknadsföring. Många är skeptiska till denna metod men fler och fler har börjat att inse potentialen med denna typ utav marknadsföring, då den har en extrem genomslagskraft. Jag har själv marknadsfört egna projekt i mina facebooksidor och har därför inte behövt lägga en krona på betald marknadsföring, jag klarar mig minst lika bra ändå. Facebooksidor går att "leka med" och man kan pröva på att marknadsföra lite allt möjligt utan att behöva bekymra sig över att betala för varje annonstillfälle, då man äger sidan. Då jag varit aktiv med facebooksidor och marknadsföring via Facebook i snart ett år så känner jag mig kunnig att svara på de allra flesta frågor kring ämnet, så om ni undrar något så är det bara att skicka ett meddelande! Statistik: 32 788 personer bor i Sverige. Det andra mest populära landet är Norge med 1 956 personer. Tredje populärast är Finland med sina 923 medlemmar. Det finns även medlemmar i fler olika länder, men de utgör en så liten del så det är inte värt att nämna. Som ni ser så är Sverige överrepresenterat, och det är antagligen många utflugna Svenskar bebodda i andra länder som tillhör exempelvis Norge. 32 095 personer har Svenska som huvudspråk och 1 603 har Norska. 1 372 personer har Engelska som huvudspråk. Den absolut största staden är Stockholm med sina 16 057 medlemmar. 51% är män och 48% är kvinnor. 41%% utav kvinnorna är mellan 13 och 17 år. 35% utav männen är mellan 13 och 17 år och åldern 18-24 utgörs utav 7,8% kvinnor och 11% män. Som ni ser en mycket bred målgrupp som lämpar sig för det allra mesta, men majoriteten består dock utav ungdomar vilket är en stor fördel för många, och en nackdel för andra. Startar bud på 1000 kr och sätter ett slutdatum när första budet inkommit. Reserverar mig för att inte sälja sidan om jag mot all sannolikhet skulle ändra mig. Vänligen skicka endast förfrågning om länk till sidan om ni är intresserade utav att köpa en facebooksida med 35 k medlemmar. Skriv inte i tråden utan om ni vill ha en länk till sidan eller vill fråga något, skicka ett PM Köp direkt pris sänkt till 1500 kr! Mvh Henrik Senast redigerad av Dakota den 2011-02-13 klockan 14:10 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vilken grupp är det ,PM om det tack.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tar också PM!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar gärna ett PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Sätter ett köp direkt pris på 2000 kr! Så vill ni ha en utmärkt marknadsföringskanal som är otroligt underhållande att experimentera med, då har ni möjlighet att göra ett fint fynd
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tar gärna PM om vilken grupp!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar gärna också ett PM!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Har skickat ett PM till samtliga i tråden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar gärna ett PM!
|