FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Uttryckte mig lite klantigt, det är naturligtvis inte fel (valfritt med XML prolog enligt standarden), men det är ovanligt utifrån vad jag sett att lägga på en prolog. Utifrån den logiken menade jag på att det kan användas som en signatur ihop med andra likheter i koden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
haha vilken sopa.. ska bli kul o följa tåden om TS vågar sig tillbaka d.v.s.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Heh, det enda han har förändrat verkar ju vara att han gjort designen bra mycket fulare på alla sätt.
Inte direkt en så bra start på ett eventuellt samarbete om man börjar med att ljuga om sådana betydande saker... Borde inte den här tråden postats under "Förmedling av jobb och tjänster" föresten. Ser det inte som ett direkt samarbete om man ska fixa några saker på en sida mot betalning och sedan eventuellt få en mindre procentuell ersättning. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
hahah vilket skämt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Likheter, det är ju samma kodbas.
Samma (sunkiga) semantiska struktur, nästa inpå identiska headers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är extremt stora likheter i koden, så jag tror inte att du har utvecklat hela scriptet från grunden. Som en annan skrev tidigare, det är inte direkt en så bra start på ett eventuellt samarbete, om man börjar med att ljuga om såna här betydande saker.
Eftersom det enda som du i stort sett har förändrat är designen, det är samma favicon, likheter i koden. (Ganska avslöjande redan där), det är nästan identiska headers också. Så, jag tror inte att du har utvecklat det scriptet som du skriver att du har gjort. För det är rent idiotiskt om du nu ljuger om det? Som jag faktiskt tror att du gör. Du kunde ha skrivit att du blev inspirerad, istället för att skriva att du har gjort det helt själv. Så jag tycker att du ska göra om allt ifrån början. Och jag hoppas att du gör om det mesta, så det blir du som faktiskt har gjort det. Eftersom det inte verkar som du har gjort någonting, utan bara kopierat och ändrat lite. Citat:
Citat:
Citat:
Men, detta kommer jag i alla fall att följa. För detta är en väldigt stor sopa som du har hamnat i, Robin. Och jag antar att du inser det själv? Men vad ska man säga, lycka till antagligen. Senast redigerad av William den 2011-02-04 klockan 17:51 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Jag söker fortfarande någon att kunna dela detta samarbete med, då jag faktist vill ta denna idé seriöst. Mvh Robin |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|