FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Står: Startavgift på 149 kr ingår endast mellan 14/2 - 18/2. Så jag tror/trodde att dom mena att det var avgift mellan dessa två datum och där efter den 18, så är det ingen startavgift. Fast inget man ska grina över nu då det är 0 domäner kvar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det var lite olyckligt formulerat, de menade faktiskt just MELLAN dessa datum. Det var ingen startavgift igår som sagt var.
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är alla domäner slutsålda?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dom kunde ju skrivit: Mellan 14/2 och 18/2 ingår ingen startavgift. Fast nu skrev dom ju lite tvärtemot det jag skrev men man får bita i det sura äpplet ibland. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Personligen tyckte jag det var enkelt att förstå vad dem menade, jag antog att det inte var någon startavgift när jag läste det där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Så här stod det: Startavgift på 149 kr ingår endast mellan 14/2 - 18/2. "Ingår" - att det medföljer en startavgift mellan dessa utsatta datum, det var iaf det jag uppfattade. Kan väll inte vara helt ensam om min uppfattning heller :P Annars är det där väldigt otydligt att tyda. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tråkigt att det missuppfattades! Vad vi menade var att startavgiften ingick i erbjudandet, eftersom det annars tillkommer en startavgift på ordinarie pris.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() |