FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Intressant.. hur många procent ökade intäkterna med när du bytte till en mindre snygg design?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har nu installerat och aktiverat det i wp, men hittar inte adminsidan där jag lägger in min adsensekod.
Det enda jag hittar är "inaktivera" eller "gå till tilläggets webbplats" eller redigera direkt i koden. Var hittar jag tilläggets adminsida? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
När du har aktiverat det, så ska du gå på fliken "settings" (inställningar) på svenska och då bör du se "Whydowork Adsense" i listan. Tryck bara på den och sedan så är det bara att lägga till dina Adsense-annonser. Bara att hojta till om du behöver mer hjälp. Mvh |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag upplevde att inkomsterna ökades med ungefär 20%, möjligtvis mer. Vill du själv testa så kan du ju byta tema för ett tag, för att sedan byta tillbaka nästa dag. Att experimentera lite skadar aldrig, bara bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Det blir en hel del pengar i slutändan.. Har tyvärr ingen sida som blivit godkänd hos adsense ännu så kan inte experimentera, men det ska jag göra så fort jag blivit godkänd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det låter absurt att man skulle kunna bli avstängd från AdSense för att välja fel färger med deras egna färgväljar-app. Men, jag blev avstängd från AdSense för att inte ha lagt in en extra border med "sponsored links" till deras "Ads By Google" text ![]() Så i deras ögon är chockrosa bakgrund och neongul text kanske skäl nog att släcka dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad finns det för teorier om orsaken till detta då?
Att människor flyr från den fula hemsidan i hopp om att hitta en bättre sida bland reklamen? Då borde ju tämligen värdelöst innehåll fungera lika bra. Eller är det bara att annonserna syns bättre med ett fult innehåll? Isf borde man ju kunna göra en enkel och snygg design som framkallar annonserna lika bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Dessutom tycker jag det är en otroligt stort skillnad på en simpel design och en ful design. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|