FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jahapp, kan väl meddela hur det gått...
Anders aka Spacedump hörde av sig på msn efter att ha sett denna tråd och där han lovade att han skulle ta fram uppgifterna inom 2 dagar då det var helg. Sen efter den helgen har det inte hänt någonting och det har idag gått några veckor, fast jag frågat honom ett par ggr hur det går men utan något gensvar. Seriöst? Nope... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fick du börja på ny kula, eller hur gick det.
Jag ska flytta min domän nu också, det ryktades om något nytt företag som skulle ta över kunderna, men det verkar inte hända något. Ska flytta domänen nu, har inte kommit åt kontot ordentligt på säkert 2år. Någon som vet något? Eller har hört något? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du borde nog ha flyttat för 2 år sedan om saker inte funkat :S
Ingen vet väl vad dom gör nuförtiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Nope veckorna gick och tillslut hände inget, verkar som han ej har riktigt kontroll över vissa konton/kunder.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Inte? Jag tycker man få se om något positivt att grejerna rullar fortfarande, när många andra webbhotell har bommat ingen, så har man bara stängt av maskinerna.
Man kan ha många åsikter om O. & K. / Shellkonto, dock har driften varit bra, dock har förmågan att kommunicera med kunder varit usel. Enda gången driften krånglade var när vi tog över PROINET, och det var PROINET gamla tekniker som troligen utförde sabotage emot verksamheten eftersom de förekom menings skiljaktigheter med gamla ägarna. Har dock ingenting med verksamheten att göra längre. Och jag kommer inte att skriva mer i den här tråden, har ni frågor kan PM mig. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|