FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Mycket bra idé, alltid uppfriskande med någonting nytt (för vårt land givetvis). Det är alltför sällan man ser det i Sverige idag.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-02-01 klockan 21:19 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
satt i tankebanor kring ett sånt här projekt senast igår... intressant
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej alla glada!
Först måste jag inleda mitt första inlägg här med att säga WOW. Vilket skönt forum och jag undrar varför jag inte sett sidan tidigare. Tack för alla positiva reaktioner, jag blev så tårögd att jag nästan grät som ett barn (allvarligt)...Verkligen kul att se hur mer än 1 års hårt arbete nu uppskattas. Mitt Namn är Daniel Parsan och jag startade sajten NattButik.se. Som alla andra var jag trött på att det inte fanns nattbutiker att tillgå, så jag startade ett ![]() Nu är vi Sveriges första nattbutik på nätet! ... Fick en beställning precis och måste hinna svara på en kunds mail, jag återkommer snart. Ni kan komma med frågor och idéer till mig under tiden. Igen, TACK alla! Brb... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nästan så man kan flytta bara för den butikens skull
![]() Inte alls samma sak, men vi har ganska många restauranger/pizzerior som är anslutna till Mat24.se. Används flitigt, beställ direkt på webben, betala, maten kommer (oftast) inom 45 minuter. Inget revolutionerande i sig, utkörning har ju funnits länge, men de har adderat smidigheten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det bästa är ju att dom som driver nattbutik.se även ger möjlighet att beställa från andra butiker på kväll/natt , så kan de åka och hämta saker utanför det egna sortimentet också.
Funkade skitsmidigt igår när jag satt på operatörspass, var utan mat pga att jag glömt matlådan hemma och inte kunde lämna NOC:en. 49 kronorns leverans inom tullarna sparar man ju in bara på överpriset som 7/11 tar på alla produkter :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kul att se dig här Daniel!
Du har fått några positiva reaktioner på twitter också: http://twitter.com/search/nattbutik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|