Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Kontaktsida för sex

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-01-26, 17:54 #1
Sexdirekt.se Sexdirekt.se är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2009
Medlem

Standard Kontaktsida för sex

Jag säljer nu sajten sexdirekt.se
Sexdirekt är en kontaktsida för sex och skiljer sig lite från andra sidor. På de flesta sidor när en tjej lägger upp en annons om att hon söker sex får hon runt 200-400 svar och är omöjligt för henne att läsa alla och killarna blir frustrerade för han inte får svar.
På Sexdirekt har jag försökt lösa detta. När en kille blir medlem får han med hjälp av sin mobiltelefon ladda upp krediter och dessa krediter använder han sedan sig av för att svara på annonser. Att svara på en annons te.x kostar 20 krediter vilket är ungefär 20kr. Detta gör att tjejen inte får lika mycket svar och svaren hon väl får är mycket seriösare samt det inte är lika stor konkurrens för killen.

Lite siffror
För varje svar kostar det som sagt 20 krediter vilket är 20kr. Eftersom det nu bara går att betala med mobil försvinner hälften. Så man tjänar ungefär 10kr per svar.
En tjej brukar få runt 10-20 svar vilket innebär att man tjänar cirka 100-200kr för varje tjej som lägger upp en annons.
Ungefär 10-20% av alla besökare blir medlemmar på sidan.

Förslag till en eventuell köpare
Gör fler svarsalternativ:
Te.x svara till medlemmens konto: 20 krediter
Svara till mail: 50 krediter
Svara till telefon 100 krediter
(Tjejen ska då kryssa i vilka svarsalternativ hon föredrar)

Om du får några tjejer om dagen som lägger upp en annons och med de nya svarsalternativet blir jag mycket förvånad om ni inte kommer upp i 700-1000kr per dag.
Jag vill ha 48,000 SEK för sajten och då ingår alla medlemmar också (2300) och systemet har en mycket bra nyhetsbrevfunktion. I vanlig fall hade jag begärd en högre summa men priset dras ner lite på grund av att den är gjort i ASP och har några små buggar som bilduppladdningen behöver förbättras te.x

I admin kan du bland annat spärra användare, redigera nyheter, spärra IP:n osv.

Skicka ett litet PM med bud.
Sexdirekt.se är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-01-27, 13:25 #2
Medlem

Medlem

Jag kommer, ifall bud läggs denna veckan, att slänga in programmering av sajten värt 10 000 SEK.
Ni kommer då få komma med önskemål plus det kommer ske uppbyggnad och renovering av nuvarande kod och fixa eventuella buggar.

Jag kommer inte ha någon budgivning. Om någon lägger ett bud på 48 000 SEK blir den såld. Först till kvarn.
Oläst 2011-01-30, 18:49 #3
Medlem

Medlem

Jag har accepterat ett bud från en köpare nu. Alla andra som har visat intresse kan fortfarande lägga in intresse att man är intresserad och så lägger jag dessa i ordning som de kom in ifall det visar sig köpare inte betalar i tid.

Ni kan PM:a mig eller maila [email protected]. Tack
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017