FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej WN!
mitt namn är Gabriel Jönsson och har som projektarbete att starta ett affiliateprogram. Jag har skapat Shareité, ett affiliateprogram som fokuserar på skräddarsydda annonsplatser där ditt företag får ut största effekt av minsta insats. http://www.slideshare.net/Gabrieljsson/shareit Shareité inriktar sig på fyra specifika ämnen, Mode Teknik Inredning Hälsa Vi söker både företag och bloggar inom dessa fyra ämnen! Shareité är 100% välgörenhetsinriktat och företaget kommer inte betala till bloggarnas fickor utan kommer att sänka pengarna till utvalda välgörenhetsorganisationer i både företagets och bloggarens namn. Detta är endast ett projektarbete och det kommer börja i Februari och sluta i början av Juni. Har ni frågor så gär det bra att ställa dem här, ni kan även skicka ett PM. Senast redigerad av atarded den 2011-01-26 klockan 17:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommer det finnas klick kampanjer? Åldersgräns?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Men eftersom det inte betalas något till bloggarna utan det sker donationer till välgörenhets organisationer i deras namn så behöver de väl inte ingå något större avtal, eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte för att klanka på din affärsidé, tror du på den så kör. Men för min egen del så tar jag hellre pengarna själv och bestämmer själv vilka jag vill skänka pengar till sedan. I mina ögon blir det svårt att hitta seriösa affiliates som skänker bra reklamplatser mot ingenting. För att jobba med välgörenhet kräver insyn, inget du kommer att kunna erbjuda.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
En väldigt kort introduktionsfilm här http://www.youtube.com/watch?v=DUAV-R8Vv_s |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Kommer det här upp, så använder jag det helt klart. Då jag är under 18 år, behöver jag det
![]() Hur blir det med skatt osv? Kommer det finnas många "Lead"? Hur mycket skulle man kunna få för att "värva" en person till ert affiliate? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|