FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Säljer nu ett vinstdrivande apotek som tillämpar dropshipping och produkter så som, Hårbortfall, Viktminskning, Potensproblem m.m
Sidan har vart online sedan augusti förra året och har sedan dess dragit in cirka 30.000. Jag har sedan november lagt ner cirka 1 timme i veckan. Många återkommande kunder. Det jag lagt ner på marknadsförning är 400 på facebook och 1500 på banner annonsering. Resterande trafik kommer från bloggar och forum inlägg. Det som ingår i ett köp: Domän och hemsidan 2 st doorwaysidor ( var på 1 av dom ligger väldigt bra till på google vilket genererar trafik till huvudsidan ) Börjar man lägga ner mer tid så är det oerhört lätt att öka vinsten. Det här är ett perfekt tillfälle för dig som vill ta över något som ger utdelning från första månaden. Säljer sidan då jag behöver ett kapital till det bolag jag håller på dra igång. Pris: 18.000:- eller högstbjudande. Alla frågor och bud tas i PM, hör endast av dig om du verkligen är intresserad så skickar jag även URL. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Du kanske borde skriva att du är affiliate och att av dessa 30000 får du en viss procent (30-45%), affiliate programmet är gratis så 18000 för domännamnet??...
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Men han skrev ju dropshipping i rubriken? Ev. intressenter vet vad det innebär!
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du har problem med att förstå hur jag har formulerat mig så kan du ställa frågorna i PM eller du kanske missa det sista jag skrev ? ![]() Jag har plockat ut cirka 30.000. Det har sålts för mycket mer än så. Men min del har blivit 30.000 och det är det enda som är relevant anser jag och som jag tror en ev köpare är mest intresserad av. Man betalar för en sida med färdig trafik och inkomster samt även 2 st andra doorwaysidor, och återigen så har sidan många återkommande kunder. ( Du kanske missa den biten med ? ) |
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Är det en affiliatesida eller en butik som använder dropshipping du säljer?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har skickat Pm till dig.
|
||
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är mycket intresserad. Skicka gärna mer information till mig som ett PM.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
är också intresserad , pm:at
|
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är verksamheten helt laglig i Sverige? Så de artiklar som säljs inte omfattas av läkemedelsverkets tillsyn, tänker jag då närmast på?
|
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
"Införsel genom försändelser m.m. 7 § Införsel av läkemedel genom postförsändelse eller motsvarande får äga rum från ett land inom EES om följande förutsättningar är uppfyllda; a) läkemedlet är för mottagarens personliga bruk, b) läkemedlet är godkänt i det andra EES-landet och har införskaffats på ett apotek eller motsvarande i det landet, c) läkemedlet är godkänt och receptfritt i Sverige eller i fråga om receptbelagda läkemedel, har förskrivits av en behörig förskrivare inom EES. Varje sådan försändelse får innehålla en mängd läkemedel som motsvarar högst ett års förbrukning." |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|