FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har haft en blogspot-blogg runt två veckor nu och har över femton inlägg skrivna med över 100 ord i varje inlägg och jag är inte godkänd utav Adsense ännu... är dom verkligen såhär sega på att kontrollera ens ansökan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp. Regel #1 när det kommer till Google: förvänta dig aldrig svar. Google är ett skitföretag när det kommer till kundtjänst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Nja, deras mål är ju att all information man behöver ska finnas tillgänglig och så är ju också fallet till 99,99%. Sedan är det inget problem för mer prioriterade kunder och samarbetspartners att komma i kontakt med företaget.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror inte Sweely var helt seriös när han sa att det var deras regel #1.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Why not? I hans situation är det ju i princip omöjligt att komma i kontakt med Google, såvida ingen anställd råkar svara i hjälpforumet.
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är inte Googles egna regler jag syftar på, utan egna regler man bör sätta upp när man inleder ett samarbete av något slag med Google... dvs att man aldrig kan komma att nå dem. Ofta Google skulle ha det som regel, liksom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Va? Nu förstår jag inte alls ditt svar. Jag tror att Sweely är mycket väl medveten om att det inte står på Google-kontorens whiteboard att "DU SKALL ICKE SVARA PÅ VÅRA KUNDERS FRÅGOR"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Orka. Ingen tolkade honom nog SÅ bokstavligt.
![]() |
Svara |
|
|