FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag hakar på om den dagen ni bestämmer fungerar för mig.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hänger gärna med bara det inte är från den 3 till 5 februari så kan jag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är troligtvis på ifall inget annat dyker upp. Missade dessvärre förra träffen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Hänger gärna på igen! Första veckan i februari ser OK ut för min del.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är sugen också faktiskt, diskuterar gärna lite marknadsföringsknep inför lanseringen av min nya site.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om inte grundaren är med så är det ju ingen träff
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sedan kommer jag inte veta hur första 2 veckorna i februari ser ut riktigt än ![]() Men om alla vill träffas tidigare än sista veckan i februari så får ni ju det självklart :P. Hur man än vänder och vrider på det så kommer det vara vissa som inte kan komma ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nå? Blir det något uppstyrt? Kan initiativtagaren göra en lista på medlemmar som preliminärt kan och undersöka vilket datum som passar de flesta?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vad sägs om den 7e Februari? Förslag på ställe? samma som sist? Här är en lista på alla: ( ligger även på mitt första inlägg ) MRDJ Sweely heavenclouds ( kan ej 26 - 30 jan ) Dennis Holm ( Kanske ) StefanW nosnaj ( kan första veckan i feb ) Stefan Fredrik-s ( Kan ej 3 - 5 feb ) Cr0wN ( kan om inget dyker upp ) KristianE ( kan första veckan i feb ) aDonis Davve ( kanske ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Som sagt var jag kan antagligen inte. Jag har dock redan nu fått veta att jag INTE kan helt 100% säkert ![]() Så jag kommer inte. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|