| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Stämmer precis som jensplan säger.
Är något oklart eller om det gäller en specifik annonsör så kontakta [email protected] så går det att svara mer specifikt. /Jonny |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Vill passa på och varna om Adrecord.
Haft innestående betalningar i snart 6 månader mailat deras support utan framgång. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Citat:
Det låter inget vidare. Vi svarar i princip på alla supportmail på dagen så då måste det vara något fel. Maila mig gärna direkt på [email protected] så tittar jag på detta omgående. Edit: Kollade på ditt konto nu och du har varken nått utbetalningsnivån (1000 kr) eller angett dina utbetalningsuppgifter. Och som sagt, något supportmail har vi inte fått. Mvh Jonny Senast redigerad av Adrecord den 2013-09-17 klockan 18:49 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Jag pingar och får inget svar. Försöker sedan med tracert och kommer till en netnod.glesys.se eller någe liknande sedan e de stopp.
Har ni problem eller är det bara några ni stänger av? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Hej!
Vår ena leverantör har haft lite nätverksstrul under morgonen men det ska nu vara löst. Ska se över vad som gick fel hos oss för vi ska inte behöva bli drabbade på det sättet. Beklagar problemen. Mvh Jonny |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Varit nere två dygn.
Vem betalar förlorad trafik och förtjänst? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Vaddå, GleSYS nere i två dygn? Jag tror snarare du menar att Adrecords server varit nere? För om GleSYS skulle legat nere i 2 dygn så skulle man hört talas om det... Så förtydliga gärna ditt påstående så inte folk missförstår. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://drift.glesys.se Men förstår dock inte att man klagar på Glesys i en tråd som handlar om Adrecord. Visst adrecord använder en och annan server hos glesys säkert men om man klagar på glesys så kanske det lämpar sig i en egen tråd |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Fel konto. Ta gärna bort denna.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Om du syftar på leads och sales via adrecord trackingen så har detta legat på annan maskin och fungerat alldeles utmärkt under nedtiden. Jag hade flera sales registrerade nu när jag tittade.
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|