FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi har en som är 19 år, resten är under 18.
Senast redigerad av William den 2011-01-15 klockan 21:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Vilka/vad ska man då ingå avtal med?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag antar att det är killen som är 19 år som man ingår avtal med?
Vem är det, och har han någon företagshistorik? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
William:
Snygg edit på din post! Du svarade ju först att ni alla var under 18. ![]() Men ska den stackars 19-åringen ta allt ansvar för er verksamhet? Vad händer när ni andra tröttnar och lämnar honom i sticket? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och nej, han kommer inte ta allt ansvar för verksamheten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag tror ni behöver ta det lite lugnt, ägna er åt lite mer tillbakadragen verksamhet ett tag och mogna lite innan ni ger er in i den här branschen. Att reagera som ovan på kritik tar död på alla affärer. Koncentrera er helt på en sak åt gången så blir resultatet betydligt bättre. Detta är goda råd, ingenting annat. Om ni annonserar för ert webbhotell i nuläget och kör på med det så kommer ni med 110% säkerhet att ångra er senare.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-01-16 klockan 13:08 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan tartareandesire!
Jag har faktiskt inte varit med i den här konversationen tyvärr. Men vill absolut inte att du ska säga att vi ska mogna, det är bara en person som ni har snackat med =) Jag vill vara så vänlig som möjligt och ser allting positivt i livet. Vi vill inte förstöra för våra affärer. Ursäktar lite för william (hehe). Men vi hade inte tänkt att börja annonsera tills vi har en grym ny version. Ha det gött, ceeglo. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||